Zo werkt het dieet


1.
Eetpatroon

2.
Afvallen

3.
Levensstijl

4.
Stabiliteit

Ervaringen en meningen van onze leden en gebruikers

Ik ben 20 kilo afgevallen met dit geweldige dieët. Bedankt!


Anja

Geweldig! Ik ben jullie eeuwig dankbaar!


Gerda

Ik kan weer genieten van een ijsje zonder aan te komen!


Alicia

Voor de privacy van onze leden hebben wij niet hun daadwerkelijke foto geplaatst.

Waarom werkt dit dieet wel?

Hoe werkt het?

Als je gaat afvallen met welk dieet dan ook dan kan je dit maar voor een beperkte tijd doen of voor langere tijd onder professionele begeleiding. De meeste diëten baseren zich op minder eten en weglaten van voedingsstoffen zodat je minder calorieën binnen krijgt en dus je reserves gaat verbranden. Om af te vallen moet je dus meer verbranden dan dat je dagelijks binnen krijgt. Elk dieet is succesvol in zijn eigen manier. De afslankmethode probeert je op een natuurlijke manier fit, slank en gezond te laten worden.

Hoeveel val ik per week af?

Met het eiwitdieet valt men gemiddeld één kilo per week af, uiteraard is dat van heel veel factoren afhankelijk. In de praktijk blijkt soms dat mensen méér gewicht verliezen; drie kilo of meer in de eerste week is geen uitzondering, maar dat is vaak ook een verlies van vocht. Neem bij problemen of vragen altijd contact op met een deskundige, je huisarts of diëtist.

BMI lager dan 25?

De BMI (Body Mass Index) is een maat om te kijken of je een gezond gewicht hebt. De BMI wordt berekend door je gewicht in kilogrammen te delen door je lengte maal je lengte (=lengte in meters in het kwadraat). Een BMI boven 25 wordt al overgewicht genoemd.

Ik heb mijn streefgewicht bereikt, wat nu?

Gefeliciteerd! En nu is het de uitdaging om niet terug te vallen in je oude eetpatroon en leefstijl! Blijf voldoende bewegen en je eetgedrag in de gaten houden. Voeg langzaam weer gezonde koolhydraten toe aan je dieet. Kies bij voorkeur voor volkoren producten, fruit en magere zuivelproducten. Het kan zijn dat je de eerste week wat extra aankomt door het stapelen van koolhydraten en water in je glycogeenvoorraad. Dit is normaal tot ongeveer 2 kilo.

Met de 4 fasen kan ook jij op je streefgewicht komen!

Afvallen is niet gemakkelijk, dat snappen wij, en daarom hebben we 4 fasen ontwikkeld om jouw succesgewicht te behalen zonder hongergevoel. Het dieet is gebaseerd op een koolhydraatarm, eiwitverrijkt dieet, vergelijkbaar met het Dr Frank of Atkins dieet, maar dan completer. Je valt makkelijker af door het gebruik van eiwitten al dan niet in combinatie met koolhydraatarme voeding. Het voordeel van eiwitten is dat deze een vol gevoel geven, waardoor je geen hongergevoel hebt en deze zorgen voor minder verlies van je spiermassa.

Waarom het werkt »

Meld je aan en ontvang een gratis recepten e-book!

Gratis afvallen

* Afvallen Met Nederland kan er niet voor instaan dat de informatie op deze website geschikt is voor het doel waarvoor de informatie door u wordt geraadpleegd. Resultaten zullen per persoon verschillen. Afvallen Met Nederland heeft geen invloed noch een volledig inzicht op de persoonlijke (medische) situatie van de bezoeker. Zij kan niet instaan voor de juistheid en geschiktheid van dergelijke informatie in een voorkomend geval. Voor meer informatie klik hier.

© 2009-2016 Afvallen met Nederland - Pers - In de media - Adverteren - Sitemap - Link partners - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Leveringsvoorwaarden - Lidmaatschapsovereenkomst