Alied | ![]() |
|||||||
![]()
|
Dag twee, ging wederom goed. Alleen........stukje brownie gehad. Heel stom! Het lijkt net alsof op zo'n moment het 'afvallen' uit mijn systeem is en het lekkers er alleen toe doet, bah! Maar we gaan vrolijk verder .... |
|||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||
![]()
![]() ![]() |
Hoi Alied, Dit soort dingen zullen je nog vaak overkomen. Onmogelijk om in ��n keer helemaal om te turnen. Zolang je het bij kleine dingen houdt en niet denkt deze dag is verloren en ik doe verder maar wat, is er niets aan de hand. Het was een stukje en geen hele brownie! De schade valt vast mee. Heb je gesnoept? Dan b.v. 's avonds geen tussendoortje! Komt vast goed met jou! Groetjes, @lyne
|
||||||||||||||
☼Wirinda☼ | ![]() |
||||||||||||
![]()
|
Lieve Alied, Geeft niets hoor, tja ik kan me indenken dat je het niet leuk vond, maar in het begin heb ik het ook zo vaak gehad. Soms ging het goed, maar soms ook weer niet, en het was zooo lekker dan, de volgende dag de draad dan weer op pakken!! En zo kom je er wel op den duur, altijd met vallen en opstaan ![]() Ben nu wel zover in, ik kan heel goed nee zeggen, heb ik echt geleerd in dit 1,5 jaar. Het lukt jou ook!! Veel succes verder. Je doet nog niet mee aan de afvalracelijst? Heb even gekeken naar de lijst van vorige week. Wil je niet mee doen? ![]() Wirinda
|
||||||||||||
Alied | ![]() |
||||||||
![]()
|
Bedankt voor je leuke reactie. Ik ben deze week netbegonnen, maar zal t vrijdag invullen! Xx
|
||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||||
![]()
![]() ![]() |
Jaaaaa, doen, Alied! gezellig en je zult zien hoe het motiveert. Wat je "zonde" betreft, de dames hierboven hebben het ook al gezegd, gewoon weer verder gaan en niet denken: Oh nu maakt het niet meer uit, deze dag is al verloren. Mij gebeurt het ook wel eens, hoor, terwijl ik beter zou moeten weten, ruim 2 jaar geploeterd om op mijn streefgewicht te komen en dan word je extra boos op jezelf! Dus meis, niet getreurd, het is gebeurd. Morgen zie ik je ook op de lijst en we gaan er weer voor. ![]()
|
|||||||||||||||